Salam,
aku sik tauklah, kenak para-para bloggers legend seperti Onggon, Audio, Oon nak nutup blog sidaknya..Aku pun sik faham, tapi apa-apa pun, all the best dengan sidaknya, semoga berbahagia ok!.
Memula dengan Onggon, dolok-dolok nang tricknya la..kali tok benar-benar nya nutup blog..lekak ya si Shahrul aka Oon molah entry fin. Kakya blog Audio aka pezal sekpat di akses, seolah-olah macam ilang.
As for me, aku memang sekda reason nak tutup blog aku. mun kitak orang nak tauk, aku registered blog aku semenjak jun 2004 dan entry-entry sebelum ya ku delete. jadi season 2 untuk blog aku bermula secara rasmi pada 19 April 2008. still aku masih berblog, sharing idea walaupun sekda orang nak komen entry aku. Still aku sekda rasa nak tutup blog.
Tapi apa pun, aku sik nganok, komen sapa-sapa yang nak tutup blog. cuma bila blog kita jadi glamour, mungkin kita rasa privacy kita terganggu. sebab ya aku sik publish semua benda peribadi aku dalam blog. Then again, ada sesetengah benda ku publish untuk sharing apa yang aku rasa. pi ku nanga patern onggon ngan oon ialah
"blog membawa banyak kesedihan dengan sidaknya"
Pasal si Audio tang ada ilang jak, ya ku sik taukla. mungkin sama reason kot, atau alasan dah berumah tangga?..hmm, banyak spekulasi keluar tok.
Nasiblah ada blog macam Su ijam, Heinsen, Pak Dukun, AmirFx dan lain-lain gik masih bertahan. mun dak tok nutup blog juak, sekpahal la, all the best juak ngan sidaknya.
walaupun aku tok bukan blogger yang ratingnya tinggi, still aku berbangga dapat bertemu dengan sesetengah blogger di majlis nikah audio (pezal) reya dan aku akan teruskan untuk berblog dan sharing story dengan tak orang.
peace no harm!
aku sik tauklah, kenak para-para bloggers legend seperti Onggon, Audio, Oon nak nutup blog sidaknya..Aku pun sik faham, tapi apa-apa pun, all the best dengan sidaknya, semoga berbahagia ok!.
Memula dengan Onggon, dolok-dolok nang tricknya la..kali tok benar-benar nya nutup blog..lekak ya si Shahrul aka Oon molah entry fin. Kakya blog Audio aka pezal sekpat di akses, seolah-olah macam ilang.
As for me, aku memang sekda reason nak tutup blog aku. mun kitak orang nak tauk, aku registered blog aku semenjak jun 2004 dan entry-entry sebelum ya ku delete. jadi season 2 untuk blog aku bermula secara rasmi pada 19 April 2008. still aku masih berblog, sharing idea walaupun sekda orang nak komen entry aku. Still aku sekda rasa nak tutup blog.
Tapi apa pun, aku sik nganok, komen sapa-sapa yang nak tutup blog. cuma bila blog kita jadi glamour, mungkin kita rasa privacy kita terganggu. sebab ya aku sik publish semua benda peribadi aku dalam blog. Then again, ada sesetengah benda ku publish untuk sharing apa yang aku rasa. pi ku nanga patern onggon ngan oon ialah
"blog membawa banyak kesedihan dengan sidaknya"
Pasal si Audio tang ada ilang jak, ya ku sik taukla. mungkin sama reason kot, atau alasan dah berumah tangga?..hmm, banyak spekulasi keluar tok.
Nasiblah ada blog macam Su ijam, Heinsen, Pak Dukun, AmirFx dan lain-lain gik masih bertahan. mun dak tok nutup blog juak, sekpahal la, all the best juak ngan sidaknya.
walaupun aku tok bukan blogger yang ratingnya tinggi, still aku berbangga dapat bertemu dengan sesetengah blogger di majlis nikah audio (pezal) reya dan aku akan teruskan untuk berblog dan sharing story dengan tak orang.
peace no harm!
*update :
statement daripada audio yang disiarkan di blog su ijam (http://macamkenal.blogspot.com)
Audio: Salam hormat semua. Memang saya terpaksa nutup blog saya atas faktor nak concentrate ngan kerja dan idup dah kawen tok ehek. Insyaallah,ada kelapangan suatu hari lak, saya akan kembali lagik. Harap ampun maap mun kiranya lamak2 tok kita berguro berplentei ada yang kecik ati whatsoever ehek. Saya masih boleh di hubungi di talian YM : optimusput@yahoo.com ehek XD
