Wednesday, January 20, 2010

100 Yen

 16012010187

  16012010186

Salam,

kpd korang yang memang menggilai barangan dari jepun, tak tahu kat mane nak cari,  di Kuching Sarawak ada satu kedai ni menjual barangan import dari jepun.

Banyak barangan import dari jepun seperti makanan, minuman, kelengkapan rumah, perhiasan dan lain-lain lagi.  ada jugak barangan bukan import dari jepun.

100 yen ni terletak di BDC, berhampiran dengan kedai roti TAKA. Berhampiran dengan Hotel four Point by Sheraton

Aku sempat rembat, pencuci cermin kereta (memang bagus la produk jepun nih, bersih je cermin kereta aku) lain kali aku nak beli lagi lah.

Ok, korang serbu je kedai tu. selamat bershopping!

@--------------------@

For those big fan of Japanese import stuff, in Kuching sarawak, you can get household item, food, drinks and etc at this store called 100  Yen. Situated at BDC, next to TAKA bakery, behind Four Point by Sheraton Kuching Hotel.

Price pretty reasonable and oh by the way, they also have non Japanese import stuff.

Go check it out.!

Untitled

The map ( in the black circle is where 100 Yen Located) Click for large view