Wednesday, August 20, 2008

hah?

kepak nyawa aku the whole week tok...ntah apa-apa jak ku polah...hahaha...xda bah ku shooting wedding weekend ngan ada function kecik ari senin ya tek....

adalah sorang miak ya, xlah miak ney...kira tua bangka lah....madah aku tok jenis pemboros?. Boros kah aku?...try to be me for the month bok tauk giney..

even aku idup bujang xda bini..aku kenak tanggung family, aku kenak bayar bil karan, ayek, satellite tv, bayar line tenet, beli food etc lah..

ha..boros kah nama mayar benda di atas ya kah?...main cakap mulut nang senang... nya madah gaji almost 2k(macam gaji aku), senang idup...ney ndak, food sekda gilak nak meli, karan xda bayar, minyak pun x nak beli gilak...arum bulak semua tanggung orang tua.

nok budget aku tek lom masuk bayar kreta, beli petrol gik...dan lain-lain perbelanjaan gik...

lain kali nak molah statement pun, jangan cakap main lepas....tanggar lok giney orang ya nak?...tapi statement orang ya tek sik menggugat aku pun...aku ada cara aku pun...bukan berpandukan cara orang lain....

oklah, ilek2 lok....sakit palak mun terlalu mikey hal budget....since minyak nait...barang smua mahal gila..

Ok...thats all thanx for reading the my crap on Sarawak Language.

No comments: