Friday, September 19, 2008

aku kepak!

Salam guys,

19 ari dah posa ari tok owh, x berasa juak lah. 11 Hari nak raya. hahah..pikey pikey pasal raya walhal posa gik lok abis. Anyway, lekak 19 ari berposa, makin dekat-dekat nak raya, makin asa malas ku nak sahur. mejin jak, bangun kol 4, pasya x tido lagik sampeilah 11.30 malam gya. plus kerja di opis menuntut daya penaakulan yang tinggi..hahaha...skema nyerr. nasib tok bulan posa, nya menjadikan aku sabar.

anyway, balit crita malas nak sahur ya tek...biasalah nak susah la ku nak cakap. lu pikir lah sendiri...


Hmmm, shopping raya? ku lom madak shopping, aku rasa aku xda apa-apa untukku mpun taun tok sebab banyak benda lain gik penting. Dolok-dolok gik kecik, x tauk camney nak persiapan raya, orang tua ada duit kah x. lekak aku bekerja tok (dah beberapa taun dah) bok tauk duit ya amatlah limited mun time nak raya. paksa dahulukan nok penting.

Oklah geng, lak I ngepost lagik, utak gik tepu mok mikey apa mok ditaip.

No comments: