Tuesday, September 30, 2008

Raya Eve

Adik aku tengah ngisik beras pulut dalam ketupat
Ketupat yang belum diisi
Malam Raya di Rumah nenek
aku tengah ilek2 rah tanggak.
Lampu yang begermelapan
Malam raya dah tok, anyway, x dala feeling xtravagant gilak koh..ntahla..aku rasa biasa-biasa jak. Adikku gik gago ngemas rumah masang lapit meja. lekak ya masak manok, (masak merah) haha..favourite aku. Time aku balit ke sukma tok adikku gik gago masang lapit meja. Ney ndak lom siap, gik beklaka lam tepon ngan kawannya di Sabah nun..tedah x balit Kuching nya raya.
Petang tadik gago bebeli dak ais, dak plastik kaber meja indah. adehs..nasib jalan x jam teruk gilak.
So di kesempatan tok aku nak mintak maaflah kepada tak orang yang mengenali diriku dan kepada pengunjung blog tok. Selamat Hari Raya maaf Zahir batin.
----------------------------------------------
Its Eid Ul Fitr Eve today, feeling a bit tired and ordinary. My sister still doing redecorating the granny home when I leave her to get back to Sukma. Anyway, Tommorow is 1st day of Syawal and I would like to wish you Happy Eid Ul Fitr and May Allah bless you and your family

No comments: